Wat vond je sterk en prettig aan de aanpak en samenwerking met de (gezins)coach?

Betrokken, veel kennis, daadkrachtig. Een fijne persoonlijkheid die goed naar ons kon luisteren en goed bij ons aansloot. Duidelijke communicatie.

Wat zou nog verbetert kunnen worden aan de de wijze van samenwerking en aanpak van de (gezins)coach? 

Geen verbeterpunten, we zijn/waren zeer tevreden.

Gezin; Ouders met een puberdochter van 15 jaar